Selasa, 4 Januari 2011

2011 menjelang

assalammualaikum salam petemuan :)
dah lama rasanye jariku tidak mencoret di dalam blog ini..
pejam celik pejam celik dah pon 2011.
umur semakin meningkat. hari semakin bertmabah dimana masa berlalu dengan penuh detik dan kenangan sama ada manis ataupun pahit.
sedar x sedar aku merasakan banyak perubahan dan pengorbanan yang perlu aku hadapi untuk menjalani sisa hidup.
bagaimana aku bersosial?
bagaimana aku berhidup?
bagaimana dengan persahabatan?
 semua banyak berubah...
aku bukan seoarang yang sombong yang mana aku tidak pandai bergaul.
tapi kadang kala aku terasa bosan bosan dan bosan sehingga aku sendiri tidak tahu apa yang perlu dibuat.
tambah-tambah sejak kebelakangan ini aku perhubungan aku sudah menjadi renggang dengan kawan karib ku.
kesibukan aktiviti dan tempat yang berlainan serta jadual yang tidak sama membuatkan hubungan ku semakin renggang..
maafkan ku..
maafkan ku..
apa ertinya persahabatan kalo bukan disebabkan perhubungan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan