Selasa, 27 Oktober 2009

coNFuSe....

aaaarrrr!!! pkir sana pkir sini pening. tapi aku x tau apa yang membuatkan aku confuse. hati ni masih lagi x tetap, masih lagi nak bermain-main, kadang-kadang, tiba-tiba je rasa sedih. bila orang tanya kenapa? aku sendiri x tau. tapi aku dapat merasakan bahawa hati aku ni sakit penuh dengan kesedihan dan kesunyian... yang membuatkan aku terkilan apabila aku betemu dengan seorang yang tidak dikenali yang asing bagi ku... " dik pak cik tau kamu kesunyian, walaupun muka kamu sentiasa ceria dan keriangan tapi pak cik nampak dik" terkejut aku di depan teman-temanku..." usah la adik berdusta lagi dik. cuba adik berkongsi supaya hilang segala duka" aku terpaku seketika.... entah bagaimana air mata ku keluar dari kelopak mata ku....

"dik cari la teman untuk penyeri hidup"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan